Gott nytt år!

Årets sista dag! Vaknade först i familjen - redan kl. 7, trots att jag hade lovat mig själv sovmorgon. Men men, jag var ju utvilda i varje fall. Som småbarnsmamma blir det allt som oftast läggdags redan vid 22, vardag som helg ;-)

Har fixat lite här hemma, frostat ur frysen bl.a. Ett riktigt tråkgöra, men skönt när det är gjort! Snart tänkte jag ge mig ut på en löparrunda. Har faktiskt kunnat springa varje vecka i vinter, för något vinterväglag har det ju inte varit att tala om... Ikväll ska hela familjen på fest till vänner i Halmstad. Ska bli trevligt! Som galmourmamma älskar man ju att klä upp sig och dricka skumpa :-) Får se om jag vågar lägga upp någon bild på min outfit ikväll. Känns lite läskigt att bli bedömd av alla i bloggosfären... Man har ju läst många elaka kommentarer på andras bloggar :-(  

Har redan lite prestationsångest över bloggen, trots att den bara är 1 dag gammal! Jag vill ju att den ska se proffsig ut redan från start, jag glömmer lätt att jag är helt grön på detta... Får prova mig fram helt enkelt. Ha tålamod :-)

Gott nytt år!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: