Ännu en fredagstorsdag

Åh, jag gillar verkligen sådana här torsdagar som automatiskt blir som en fredag, tack vare att man är ledig resten av helgen! Har haft en riktigt trevlig dag på jobbet. Full av energi och fredagskänslor :-) Hade ett möte med efterföljande lunch med en av våra leverantörer, jättetrevligt. Sedan hade jag pausgympan idag också. Ganska trist, för folk trodde att den var inställd pga att det var afton, så det var en nätt liten skara jag fick ha hand om idag. Hade först tänkt sluta lite tidigare, men det var fullt upp in i det sista. Hade även ambitiösa planer på att ta mig en löparrunda efter jobbet, men jag känner att det är bättre att vänta till imorgon bitti istället. Annars riskerar jag att göra en pissdålig runda och bli besviken på mig själv igen. Istället blev det en iskall Corona på gräsmattan, inte fy skam :-) Idag dök inbjudan till Mammagalan upp, riktigt glammig! Ska bli så kul!! Rösta gärna på mig om ni tycker att jag är värd det :-)

Idag är det ju som sagt Valborgsmässoafton, men vi har inga andra planer än att vara hemma och äta och dricka gott. Lax, potatis, kall rom/räksås och vitt vin - låter väl inte så pjåkigt? Verkar inte bli någon brasa i år heller. Förra året blev den inställd pga blåst (tror jag) och i år riskerar den väl att bli inställd pga torkan. Lite trist, för det är ett tillfälle att träffa lite folk här omkring. Ha en riktigt trevlig Valborg!

   
                                   Tröja och sjal - Gina Tricot, Jeans - Lindex, Skor - H&M
Postat av: Hemma hos Katta

Snygg och vårig outfit! Måste också plocka fram mina peeptoes...



Ha en riktigt mysig hemmakväll! Lät som ett klockrent upplägg i mina öron =)



Kraam

2009-04-30 @ 19:51:22
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Erika

Här har vi brasan nästan utanför fönstret =) Det ligger ett församlingshur mitt emot oss. Sion heter den och de brukar ordna brasa och underhållning så nu lär den nog vara igång med att fjutta på riset....kikar ut genom fönstret...inte riktigt än eller jo, nu brinner det =)



Ha en fin kväll!

2009-04-30 @ 20:01:34
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Trevlig valborg!

2009-04-30 @ 22:08:18
URL: http://lamamanbxl.blogspot.com
Postat av: Josefine

Visst blir det "fel" med dagarna, jag tror att det rä fredag nu och att jag är ledig imorgon...

2009-04-30 @ 22:29:17
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hoppas ni hade det jättemysigt i går :-)



Ha en härlig fredag rara du

massor med kramar

2009-05-01 @ 09:46:15
URL: http://annasinspiration.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: