Näst sista dagen!

Japp, idag är det som bekant årets näst sista dag. Härligt med ett nytt spännande år, som bara ligger och väntar på en :-) Då gäller det bara att komma på vad man ska ha på sig när man firar in det nya året! Har ju hoppats på att man var i solen över nyår, så jag har knappt hunnit fundera på alternativ. Men något ska jag nog kunna leta fram i min lilla garderob :-) Lutar nog åt något djurmönstrat... eller svart... eller kanske både ock! Har ni bestämt vad ni ska ha på er?  

Idag har jag känt mig lite, lite bättre, så jag vågade mig faktiskt ut på en liten joggingrunda i morse. Så härligt att pälsa på sig, sätta musik i öronen, och ge sig ut i kylan och solen! Jag brukar ha ont av att springa i minusgrader, men tack vare solen och att det var nästan vindstilla, så kändes det knappt! Kanske blir en imorgon också... Det ger liksom mersmak!

Nu har vi hämtat hem vår lille prins, man kan liksom inte vara ifrån honom för länge :-) Han har självklart haft det superbra hos farmor och farfar. Tydligen så hade han vaknat riktigt tidigt i morse och ropat "Farmor, jag orkar inte längre!" När farmor kom in till hans rum, frågade hon vad det var som han inte orkade. "Jag orkar inte sova längre!" :-) Han fick dock krypa ner i deras säng istället, och sov till en lite mer human tid.

Var inne på Kicks en sväng och fyndade en massa! Visste inte att dom brukar ha rea efter jul. Jag skulle egentligen bara köpa en ögonskugga, men gick därifrån med både foundation, mascara och nagellack också! Dom sålde t.ex. foundation från Lancome för halva priset, och ett sådant gulderbjudande vill man ju inte missa :-) Utnyttja nu kvällen till att ladda inför morgondagen!! Onsdagskramar ♥



Linne, leopardmönstrat skärp och leggings - Gekås, Tröja och kjol - Gina Tricot,
Halsband - Present, Stövlar - Scorett

Postat av: Sofia´s Dressingroom

Sött med jeanskjol. Jag tror att jag har bestämt mig.. Lutar åt en svart volangklänning från Divided Exclusive.. Först var jag inne på en aprikos klänning från Halens med svarta strumpbyxor till men den ska jag nog spara åt ett annat tillfälle. Kom idag på att jag hade velat ha en cremefärgat klänning men den planen sprack ganska snabbt när jag irrade runt på stan och insåg att utbudet var sjukt dåligt. Svart funkar ju alltid fast jag känner mig lite tråkig... Ja vi får se imorgon. Djurmönstrat lät snyggt och väldigt mycket Nina;)



Hoppas du får en mysig kväll. Puss

2009-12-30 @ 19:26:53
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Molly

Fining! =) Det är lustigt det där men jag har inte alls bestämt mig för vad jag ska ha på mig och jag är inte stressad för det vilket är mycket ovanligt för att vara mig ;-) Kram!

2009-12-30 @ 20:49:52
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Josefine, Blåeld

Ja, halva priset kan man ju inte stå emot! : )



Snart har även jag 1-årspremiär på bloggen, är glad att jaghittat din blogg som jag gillar mycket!



Kramar och Gott nYtt År!!

2009-12-30 @ 21:21:06
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Marielle

sv: det är hos våra vänner som är nyiflyttade till Varberg från Gotland. De hyr ett hus vid havet Lilla Näsvägen tror jag att det är. Något du känner till?

2009-12-30 @ 21:48:38
URL: http://marielleekener.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Jag har min outfit klar för morgondagen. Leggins och paljettglittrande tunika. Ska se om jag hinner med ett foto ;o)

Ha ett Gott Nytt År !!!

2009-12-30 @ 22:52:33
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej gumman!



Vad skönt att du mår bättre, det gör jag med :-)Du blir snygg i vad som helst!



Vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR,

stor kram

2009-12-31 @ 08:32:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: