En förmiddag i slow motion...

Oj, vad det var kul igår! Men oj, vad det känns i kropp och knopp idag ;-) Min kropp är inte riktigt van att vara uppe till halv fyra på morgonen, det är ju typ då jag går upp i vanliga fall! Var hos en killkompis till mig igår först och käkade jättegod middag. Sedan var vi ute på stan en sväng, och träffade en massa trevliga människor. Drack Hot Shot för första gången på 100 år! Trodde knappt att det fanns att beställa längre :-) Åkte nattbussen hem sedan, och det är ett under att man håller sig vaken! Trots att det egentligen bara är en sträcka på 1,5 mil, så känns det som om det tar minst 13 timmar! Tur att det finns mobiltelefoner som kan sysselsätta en en stund ;-)   

Har knappt sovit alls i natt känns det som, så jag är hyfsat seg just nu. Men efter lite lunch tror jag det bär av in till stan en sväng. Lite shopping kan alltid få en att piggna till :-) Vad ska ni hitta på idag?

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ska bara ta det lugnt, vila och kurera mig.

Läsa bok, pilla med bilder i datorn och så är =)



kram sötis!

2009-01-31 @ 12:02:13
URL: http://pyttis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: