Mysfredag på tu man hand

Gomiddag! Idag är jag och O själva här hemma, och för att inte helt förgås av tristess i det tråkiga vädret, så stack vi in till stan på förmiddagen. Hade en hel del ärenden att uträtta, så det tog några timmar. Men O skötte sig exemplariskt nästan hela tiden. I videobutiken blev det dock lite kaotiskt när han vägrade kolla på samma filmer som jag, så det slutade med att han gick och ropade "MAAAAMMA" när han hade kommit ifrån mig. Dock utan någon som helst panik i rösten :-)

För att inte helt tråka ut honom i vagnen så gjorde vi små avbrott då och då. Var på biblioteket och lånade en stor tave böcker. Varför gör man inte det oftare egentligen? Vi var även på ett mysigt fik och käkade prinsessbakelser, och på lekplatsen med den stora båten. Så jag tror att han var ganska nöjd med förmiddagen också :-)

Regnet har upphört nu, även om det blåser halv storm! Men det verkar nästan som om solen vill titta fram då och då. Hade hoppats på att kunna bättra på brännan lite till morgondagens party ;-) Tur att det finns Brun-utan-sol för ytliga människor som jag, haha! Lovade ju sammanställa era frågor idag, men det har jag inte hunnit än tyvärr. Kommer dom inte idag så får ni svaren imorgon, promise :-) Men fortsätt gärna ställa frågor under dagen om ni vill! Hörs lite senare!


Postat av: Frida

Myspysdag helt enkelt... man får ha fantasi när vädret är så här tråkigt.

Kramar<3

2009-07-31 @ 19:10:18
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Nina

vad mysigt ni har haft det! synd på vädret, här är det rätt fint väder faktiskt.. peppar, peppar!



ha en mysig fredagkväll! kram

2009-07-31 @ 19:19:56
URL: http://ninadays.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: