En gladare dag...

Puh, tur att man inte är kvar så länge i dom där "down-perioderna"... Det suger verkligen musten ur en! Idag har det faktiskt varit en mycket gladare dag. Det händer spännande saker på jobbet som man får vara en del av, och så har jag umgåtts och fått mail från energigivande personer i ens närhet. Det är oerhört betydelsefullt, särskilt när man känner sig lite nere.

Nu har jag precis kommit hem från jobb och dagishämtning. Duschat av mig svetten som ju alltid hinner torka in innan man hinner hem efter ett pass. Det finns inte en chans i världen att jag skulle hinna duscha innan jag hämtar O, det handlar om minuter innan dagis stänger. Men lite svett har väl ingen dött av ;-) Nu är jag ren och fräsch i varje fall, och så där pigg-glad som man kan vara efter ett pass som har gått bra!

Kvällen blir lugn och stilla. Är ju ledig imorgon igen, så det blir väl om jag inte hinner eller orkar göra allt som behövs i kväll. Tänkte kolla på sista avsnittet av "Rosing" kl. 20. Tycker att det är helt patetiskt, men kan ändå inte låta bli att titta ;-) Det är väl typ det mest ansträngande jag ska pyssla med ikväll. Och så ska jag mysa med O såklart! Har ni hittat på något kul idag? 

   
              Top och kofta - Gekås, Jeans - Zara, Halsband - Cocoo, Stövlar - Din Sko
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vackraste du!



jag har en ordentlig downdag idag..usch..så låg.



massa kram Nina!

2009-03-31 @ 20:45:08
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh, så vårig och fin du är! Och nu har jag äntligen fått tummen ur och länkat till din blogg =) Stor kram!

2009-03-31 @ 21:38:00
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har också haft en gladare dag. Härligt värre =)



Sv.Första dagen med praktikanten gick bra, men det är lite påfrestande faktiskt.

2009-03-31 @ 21:44:05
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Attans snyggt ;D





2009-03-31 @ 21:54:52
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Josefine

ja det var verkligen SÅ typiskt , men det blev en bra dag tillslut =) kramen

2009-03-31 @ 22:14:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: