Träning, träning, träääning!

Veckan börjar med en rejäl dos träning för min del. Men det kanske bara är bra när man känner sig lite nere. Träning får ju endorfinerna att ta glädjeskutt i kroppen :-) Kände redan efter gårdagens gympapass (som för övrigt gick riktigt bra) att jag kände mig mycket gladare!


Idag har jag planerat lite fler pass. Bl.a. passet jag ska börja köra nästa vecka - Puls/Styrka. Ska bli jättekul att byta typ av pass! Mitt tidigare danspass handlar ju mycket om attityd, koreografier som ska bytas titt som tätt, hitta dom perfekta finallåtarna, etc, etc... Puls/Styrka blir ett "rejälare" pass med enklare konditionslåtar, varvat med styrkeövningar.


Åkte på att köra pass idag också. Har krisigt med instruktörer just nu, så i eftermiddag ska jag hoppa in och köra Step/Styrka. Ska bli skoj, och så får jag ju lite egenträning också. Men innan dess så blir det en omgång pausgympa för personalen. Nej, nu är lunchen slut. Ha en härlig tisdag, så hörs vi ikväll!


[glad.jpg]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: