Alla helgons dag...

God morgon kära läsare! Hoppas att ni har sovit gott. Jag har sovit som en prinsessa, med undantag av ett kort avbrott tidigt i morse, då O vaknade och inte kunde hitta sin Nutte. Som vanligt somnade jag innan utröstningen i Idol igår - tur att man kan uppdatera sig på nätet :-)

Idag är det alla helgons dag - en speciell dag för mig, och säkert många andra också. Helgen då man ska tända ljus för sina kära som har gått bort. Jag ska åka till min lillebrors grav idag, och tända ljus och lägga en bukett röda rosor. Jag känner inget måste att åka dit just den här helgen, för jag tänker lika mycket på honom här hemma. Men just i år känns det extra viktigt på något sätt. Jag ska även passa på att tända ljus för mormor, som dog i våras, och även sända en tanke till dem som har gått bort under året. Tyvärr är det allt för många unga som har fått lämna oss... Ska du tända ljus för någon? 

Jag önskar er en riktigt fin lördag, så hörs vi säkert senare idag. Lördagskramar till er alla ♥


Postat av: Sofia´s Dressingroom

Hoppas du får en fin alla helgon! Jag kommer tända ljus för farmor och farfar och jesper såklart.



Stor kram på dig nina!

2009-10-31 @ 15:27:10
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Hoppas du får en fin alla helgon! Jag kommer tända ljus för farmor och farfar och jesper såklart.



Stor kram på dig nina!

2009-10-31 @ 15:27:14
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: