Dagens lista!

Tid upp: Jag: 7.00, O: 7.30 (fick väcka honom...)
Frukost: Jag: Proviva björnbär, två ostmackor och kaffe, O: Välling, plus 2 ostskivor
Dagens Outfit: Jeans, vitt linne från Avanna, svart tröja från H&M
Humör: Lite trött, men annars helt ok
Gjort: Duschat, ätit frukost och läst tidningen (med en liten O i knät...)
Träningsplaner: Löpning
Andra planer: Skogspromenad, hälsa på mamma och pappa, besöka kyrkogården
Dagens ATT GÖRA: Planera om mina höstkrukor
Ser på: Datorskärmen och röran på skrivbordet...
Lyssnar på: Barnprogram i bakgrunden
Läser: Lite bloggar och mailen
Bästa: Att man är ledig och att solen skiner
Sämsta: En del negativa tankar som poppar upp ibland, men jag försöker tänka positivt idag
Barn: Tittar på tv
O:s outfit: Beige baggybyxor, t-shirt med traktorer från Småfolk, Luvtröja från Puma
Väder: Kyligt, men strålande solsken
Dagens Citat, ordspråk, eller Tanke: Det som inte dödar härdar

Postat av: Josefine

Skogspromenad låter mysigt! Kanske skulle ta och packa picknick väskan och gå ut i skogen med Ludvig i eftermiddag..



kram!

2009-09-30 @ 12:49:29
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken härlig dag du planerat hoppas att den inte bara stannade på papper;D

Kraaaam<3

2009-09-30 @ 19:05:56
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: