Min söndag

              
                                                         Lite söndagsgodis i tv-soffan

Redan söndagkväll... Oj, vad den här helgen gick fort - trots att jag faktiskt har varit ledig en dag extra! Men jag ska väl inte klaga direkt, för jag har nog fått en dos välbehövlig återhämtning. Idag har jag låtit svärmor ta blodtrycket på mig, eftersom min återkommande huvudvärk har oroat mig lite... Som tur var är trycket helt normalt just nu, kändes skönt att få veta det. Huvudvärken kommer och går, men jag är ganska säker på att det är spänningshuvudvärk. Ska kolla upp det i veckan om det inte vill ge med sig.

Dagen har varit ganska lugn och skön annars. Har avverkat en shoppingsrunda på stan, där jag faktiskt fick tag på en hel del. Man blir ju riktigt sugen på att handla vårkläder nu, när gräset tittar fram igen och fåglarna kvittrar :-) Det blev en kort jeanskjol med lite slitingar från H&M Mama, en svart tight klänning med axelvaddar från H&M Divided (som jag bloggade om häromdagen) och jeansskjorta från Gina Tricot. Plus lite nagellack och ögonskugga från Kicks. Så det känns som om vårgarderoben har fått ett litet lyft nu :-)

Kvällen blir fortsatt lugn, för jag behöver uppladdning inför den kommande veckan. En vecka som i värsta fall kan bli nästan 11 dagar... Nu blir det strax grekisk pastasallad - jag är helt galen i fetaost, precis om min son! Får se om det blir 5-milen på tv ikväll. Känns skönt att OS snart är till ända, om ni frågar mig ;-) Hoppas att ni har haft en riktigt skön helg! Njut söndagkvällen ♥

Postat av: Annette

Phuu! Äntligen ett inlägg från dig denna söndag. Vet inte hur många gånger jag har varit inne och tittat på din blogg tidigare - till slut trodde jag faktiskt att även Du hade fått magsjuka...men phu som sagt - det var skönt att höra att Du är frisk. Hur går det med son och gubbe?

2010-02-28 @ 18:34:39
Postat av: NETA

God kväll.

Ja nu är det sluttamp på OS sen blir det väl annat att titta på.

Jag vill inte göra dig avundsjuk men okey´då.

Hade födelsedag igår och min man överraskade mig med en solresa till Teneriffa. Det tackar man väl inte nej till?

Kram Neta

2010-02-28 @ 19:26:44
Postat av: Annas inspiration

Mmm vad godisskålen frestar mig :-)



Skönt att du ligger bra i trycket, men kolla upp huvudvärken kära du. Du måste vara rädd om dig!



Kollar just nu på femmilen...kan nog bli en spännande upplösning.



Kramar

2010-02-28 @ 19:44:32
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Stort grattis till bebisen i din mage!!! Jag har helt missat denna fantastiska nyhet tills nu när jag läst igenom dina inlägg sedan en tid tillbaka. Hade ingen aning alls att du kunde vara gravid ;-) Vad mysigt!



Hoppas du får en skön söndagskväll, Stor kram

2010-02-28 @ 20:03:20
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Det där godiset skulle jag gärna ha framför mig;)

Vad skönt att blodtrycket vad OK, men detär nog ändå bra att kolla det lite nu & då så du inte behöver oroa dig!!!

Njut kvällen du med..

Kramisar<3

2010-02-28 @ 20:44:09
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥

Mycket lyckad shopping:)



Sv: Jag jobbar som butikschef i klädbutiken Newhouse här i staden vi bor i:) kramar till dig sötis!

2010-02-28 @ 22:07:22
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Therese

Underbart gott godis, nu blev jag sugen! Fetaost är så gott måste nog ta en sallad imorgon, det var för länge sedan nu. Hoppas du får en bra start på den långa veckan då :) kramar

2010-02-28 @ 23:26:37
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gott, blev också sugen nu och vilka fina saker du köpt ska bli kul att se outfits, ska skicka så fort jag kan, för du måste få din present nu...

Puss och KRAM

2010-02-28 @ 23:48:27
URL: http://sannasegna.blogspot.com
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Det där godiset skulle jag minsann vilja ha här bredvid mig just nu....fast egentligen borde jag väl gå och sova så jag blir frisk....och godissmaken lär jag ju ändå inte känna;)



Hoppas du vaknar upp till en strålande ny och os-fri vecka;)



Kramar

2010-03-01 @ 01:02:19
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: carolina

ja, fetaost är gott och salt :) roligt med lite mammashopping, jag hoppas på att fynda ett par mamma-jeans-shorts i sommar. undra vart man kan hittad det? =)

2010-03-01 @ 09:12:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Carolines Oas

Åååå grattis till bebben!! Va kul!!!



Hoppas det är bra med dig annars och att huvudverken går över, kram C

2010-03-01 @ 11:54:05
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: