Dagar för kropp och själ...



Hallå igen bloggosfären! Då var var tillbaka i verkligheten igen, efter två underbara dagar för kropp och själ. Har alltså tillbringat början av helgen på Torekov Hotell, ett spahotell jag varmt kan rekommendera. Ganska litet, men riktigt fräscht, och med en varm atmosfär som jag ibland kan sakna på stora spaanläggningar. Rummen var riktigt lyxiga, med sköna morgonrockar och fri tillgång till Dermanords underbara produkter. 

Vi har njutit av en massa god mat, bad i varma källor och behandlingar. Jag själv fick en mammakur, som var speciellt anpassad för gravida. Saltscrub på hela kroppen, fuktinpackning, och sedan skön helkroppsmassage. Var len som en barnrumpa efteråt :-) Efter en trerättersmiddag igår kväll (fasen, vad jag saknar vinet!) så däckade jag vid 22-tiden. Kan inte skryta med att man är någon nattuggla nu för tiden direkt...

Idag började naturlígtvis dagen med härlig sovmorgon och lång hotellfrukost. Sedan var vi med på ett yogapass, som definitivt fick kroppen att vakna till liv. Härligt möra i kropp och själ, begav vi oss sedan hemåt igen, för att träffa vår lille prins igen. Han hade haft det jättebra hos mormor och morfar, såklart! Han hade kräkts en gång till igår kväll, men det berodde nog mest på att magen inte var van vid mat. Pigg och glad hade han varit, och nu håller vi tummarna för att ingen där blir smittad.

Ikväll är jag och O själva hemma, så då blir det att ladda för schlagermys. Tror att det kan bli en spännande deltävling idag, men har inte hunnit lyssna på några bidrag än. Har ni någon favorit än? Men först måste jag nog vila en stund till, för jag är riktigt trött just nu - fast på ett skönt sätt. Ha en underbar kväll ♥


Vi fick låna sexiga trätofflor att använda till och från spa :-)

Postat av: NETA

Hej.

Tänkte faktiskt att det kanske va Torekov ni skulle till.

Vi är där på campingen en hel del, och har varit i många år.

Fint att ni kom iväg!

Häls. och kramar Neta

2010-02-27 @ 16:51:22
Postat av: Annas inspiration

Vad HÄRLIGT det låter, sådan lyx ska man absolut unna sig :-)



Mamma och jag ska på dagspa till Tylösand i början på maj. Längtar!



Ha en mysig kväll

Kramar

2010-02-27 @ 18:04:33
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥

Å vilken härlig lyx- de var ni värda! O vad härligt med mamma behandling;) Härliga bilder ser jätte fint ut! Hoppas du får en fin dag sötiS! KRAMAR

2010-02-28 @ 10:04:24
URL: http://roxenmo.se
Postat av: sweetmama

Ååå vad mysigt med spa. Var länge sen jag var iväg på något sånt. Man kan ju fixa hemme men åka iväg är alltid lyxigare.

Ha en fin söndag.

Kram

2010-02-28 @ 11:11:36
URL: http://sweetmama.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: