Uppladdning...

Gokväll bloggisar! Hoppas att ni alla har haft en fantastisk lördag, men mycket sol trots kylan. Jag själv har inte gjort många knop idag. Har mest slappat och pillat mig i naveln :-) Men det kanske är det som är meningen när man ska ta det lugnt...? Det är bara så ovant... Jag som älskar att ha tusen saker på gång hela tiden. Kanske därför man har hamnat där man har hamnat också... Jaja, nu är jag i varje fall på god väg :-)

Nu är magen mätt och full av norsk torsk som vi har fått av svärfar idag, smarrigt! Snart väntar kvällens höjdpunkt på tv - Robinson-finalen. Känns som om det kommer att bli ett "stressigt" avsnitt, för det är så mycket som inte är klart än. Jag tror jag håller på Sanna, tycker hon är en cool tjej. Har ni någon favorit i finalen? Nej, nu ska jag snart hugga tag i ostbollarna :-) Ha en mysig lördagkväll ♥

Postat av: Sofia´s Dressingroom

Måste nog också spana lite på Robinson finalen;) Smaskigt med lite cheese balls;) Trevlig lördagskväll. kram kram

2010-01-30 @ 20:40:18
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Mm, ostbollar, det såg gott ut! Har just ätit lantchips, mums!



Ha en mysig kväll - kram!

2010-01-30 @ 21:15:12
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Sitter också nu och följer robinsson men med ett glas vin i handen. Sanna verkar cool så hon skulle vara en värdig vinnare men jag har inte följt det helt så.....

Ha en fin kväll

2010-01-30 @ 21:24:39
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Ana

Härligt att bara få slappa ibland!!!



Ja, visst har det varit besvärligt att kommentera...knas!



Ha en fortsatt mysig kväll!



Kramis

2010-01-30 @ 22:01:32
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥

Robinsonfinlen var de viktigaste här hemma igår- o rätt man vann- TACK o lov:) hihi



Skönt att bara ta de lungt, sötis- det är vi mammor värda ibland!

HAPPY söndag till dig, KRAMAR

2010-01-31 @ 09:23:45
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Rumah Dijual

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: