Strandmys blev hemmafix...

God förmiddag! Här på Västkusten drev ett riktigt åskoväder in på kvällen igår, och tyvärr regnar det fortfarande till och från... Ser inte så ljust ut gällande sol och bad alltså ;-) Typiskt att den här "mellandagen" med sämre väder skulle komma just idag! Jaja,  vi dock istället sovmorgon, och jag har ägnat morgonen åt att tvätta, byta sängkläder och plocka, plocka, plocka.... Hemmafix helt enkelt! "Nackdelen" med det fina vädret och alla strandbesök, är ju att det blir en hel del sandiga badlakan och annat. Men det tar jag gärna, bara solen skiner :-) Har ni sol idag?

Efter lunch tror jag att vi måste in till stan en sväng. Dels för att få lite miljöombyte (och springa i affärer gör jag gärna!), men även för att jag har en hel del på min ToDo-lista. Tror vi har bestämt oss för vilket golv det blir i köket (lutar åt detta), men jag måste ta en extra kik först. Det ska ju ligga några år nu hoppas jag... Nej, nu är morgonkaffet uppdrucket, så jag ska försöka att slita min lille prins från Sommarlovsmorgon på tv. Sedan ska jag hålla tummar och tår att det fina vädret kommer tillbaka i eftermiddag så att jag får njuta lite av det på min lediga dag :-) Kram så länge ♥
  


Den här fina diskmedelsbehållaren köpte jag på Gekås igår,
och den passar perfekt in i vårat kök!

Postat av: Majja

Ja det är väl typiskt att det ska vara sämre väder idag nu när du e ledig. Du o jag har gjort exakt samma saker idag på morrnen, bytt sängkläder, tvättat och självklart druckit kaffe ; )



Ja vi får verkligen hoppas att lill*n stannar ett tag till i din mage så du kan få njuta lite av ledighet. Inte som J´s som tittar ut 2 veckor för tidigt :) men det är ju lika mysigt ändå. Ha en bra dag! KRAM

2010-06-30 @ 10:34:57
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Hoppas solen kikar fram i eftermiddag så du får njuta på din lediga dag:)



Jättefin diskmedelsbehållare, behöver också en ny eftersom jag slog sönder min förra för ett tag sen.



Massa kramar!

2010-06-30 @ 10:52:21
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Erika

ja det är verkligen spännande med det här huset och jag håller tummarna för att det går vägen nu. Lite läskigt att det känns nära till drömmen nu fast jag ska absolut INTE ta ut något i förskott nu...



kram!

2010-06-30 @ 11:59:14
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi klarade oss från åskoväder igår, inget kul alls med åska.

Hoppas att solen hinner titta fram innan kvällen så ni hinner njuta lite på den lediga dagen.



Kram Kram

2010-06-30 @ 12:38:29
URL: http://sagafia.se
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kramkram

2010-06-30 @ 14:16:02
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Fin pump, tyckte jag såg den i torsdags.



Här är det svalt & molnigt, tycker det är ganska skönt faktiskt. Har du börjat samla vatten?



Hoppas ni får en trevlig tur på stan.



Massor med kramar

2010-06-30 @ 14:43:53
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: carolina

ja, vi hade faktiskt sol, men jag hade gärna fått lite åska och regna, det är så varmt och klibbigt, hu :(

ja, det är verkligen nackdelen med stranden, jag är INTE förtjust i att tvätta handdukar och lakan, hehe ;)



kram!

2010-06-30 @ 17:59:51
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: