Jag fryser i alla kroppen!

Gokväll kära bloggisar! Ja, den här helgen blev kanske inte lika händelserik och spännande som man hade hoppats på, i varje fall inte slutet på den... O sov från kl. 17 igår eftermiddag till kl. 8.30 idag, med undantag av några korta vakna stunder då han drack vatten eller tittade lite på tv med oss andra. När han tackar nej till paj och vanlijsås, ja då vet man att något inte står riktigt rätt till! Jag fryser i alla kroppen, sa han igår kväll. Ja, det blir så när man har feber förklarade jag. Jag har inte feber, svarade han bestämt, jag bara fryser och är svettig. Ja, just det...

Idag är han betydligt mycket piggare, även om matlusten är sisådär fortfarande. Han var fortfarande varm i morse, men det är svårt att avgöra om ett litet barn har feber, dom leker ju ändå. Försökte ta tempen på honom under tungan i morse, men jag vet inte om det blev tillförlitligt. Det visade runt 37,5 grader i varje fall (och så får man väl lägga till 0,5 eller nåt). Ska försöka ta tempen en gång till ikväll, eftersom den ju ofta kan gå upp lite då. Men som det ser ut nu så lutar mycket åt att det blir en Vab-dag imorgon...

Jag har också känt mig lite seg idag (vaknade ju varje gång O ville dricka vatten i natt), även om jag faktiskt masade mig ut på en powerwalk (nåja...) på knappt en timma. Har även slökollat på Sex&TheCity-filmen (den första), för att åtminstone få in lite glamour denna söndag ;-) Mer film blir det ikväll, eftersom vi har hyrt Bröllopsfotografen. Har ganska höga förväntningar på den, så jag hoppas att jag inte blir besviken. Hoppas att ni har haft en riktigt härligt helg! Kram på er ♥



O spexar med pappas mössa innan febern slog till igår

Postat av: gotteochvi♥

tack så hemskt mycket! nära nu =)

2010-05-30 @ 19:42:54
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Men har ni en liten sjukling i familjen. Hoppas han kryar på sig. Fryser i hela kroppen är väl en utmärkt beskrivning av feber.

Hoppas du haft en fin morsdag!

2010-05-30 @ 19:54:55
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Grattis på mors dag!

Håller tummarna för att han kryar på sig snabbt! Kramar!

2010-05-30 @ 21:03:54
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

stackars liten inte lätt när de är sjuka! Hoppas verkligen han blir bra snart! kram till dig

2010-05-30 @ 22:06:37
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: carolina

hoppas det går över, blir ni hemma imorgon? skönt tt du fick in lite lyx ivardagen med sex and the city filmen, var längesen jag såg ettan nu, ska nog hyraden :)

2010-05-30 @ 22:31:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: