Hur stor kan "bebiswidgeten" bli?

Som ni ser så har jag tagit bort min widget här i bloggen - bebisen är ju liksom här nu :-) Men innan jag gjorde det, så funderade min störda hjärna över hur långt en sådan sträcker sig egentligen, hur stor kan "bebisen" och mamman bli innan den slutar att fungera? Någon som vet? Finns säkert någon gräns, men håll med om att det skulle kunna bli många roliga pratbubblor från både magen och mamman!

Vecka 44
Mamma - Nu ORKAR jag inte mer!!! 
Bebis - Undrar hur länge till man ska ligga här uppochner....

Vecka 47
Mamma - På psyket får jag sköna mediciner åtminstone...
Bebis - Jag är en stor och stark bebis nu (lite trångt bara)! 

Vecka 89
Mamma - Jag har inte kunnat röra mig sedan förra året...
Bebis - Jag börjar få tänder! 

Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Haha, vilken mardröm att gå över så mycket ;)

Hoppas att ni alla mår bra. Och jag är lite nyfiken om lillebror fått något namn än :)

Kram kram

2010-09-02 @ 19:30:46
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: patricia

Hahaha klockrent!

2010-09-03 @ 00:32:03
URL: http://patitas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: