En stilla Valborg...

 
Jag har investerat i ett par bruntonade solisar med lite leopardkänsla - känns riktigt "Nina", eller hur ;-)

Jag gissar att det inte bara är jag som har njutit av solen idag! Det verkar var slut på värmen för ett tag sedan tyvärr... Jag älskar verkligen att´ligga i solen och slappa - gärna med en bra tidning och en kopp kaffe. Jag har dock blivit betydligt mycket duktigare på att smörja in mig med solskydd på senare år! Fåfäng som jag är så känns det bra att ha fått en liten bränna till galablåsan nästa lördag - annars hade ju Spray Tan funkat också ;-) Hmm, undrar vad man gör i denna stund om exakt en vecka... Spännande!

Även om det är Valborgsmässoafton idag, så kommer det att gå lugnt och stilla till hos oss i år. Det är en av de största utekvällarna på stan, och T ska jobba nästan hela helgen. Så det blir jag och mina små prinsar som ska mysa ihop här hemma. Det står hamburgare på menyn om en stund, men först ska dom få plumsa i badet. Hoppas att ni får en härlig försommarkväll, vad ni än ska hitta på!  Kramar ♥

Postat av: Majja

Du är inte ensam om att ha en stilla valborg :) jag sitter just nu alldeles själv hemma (ja lilleman sover ju) medans de andra är ute och glider med cabben. Hade vart roligt o se om det är mycket folk ute eftersom det är en stor utekväll men det får bli en annan gång, vad gör man inte för sin man ;)

Hoppas du har en mysig kväll.

KRAMAR

2011-04-30 @ 21:51:28
Postat av: Anna - Starwoman

Här är en till som firat en stillsam Valborg med lilla familjen i morgonrock, superskönt :-)



Ja om en vecka så är det dags, ska bli skoj. Hoppas att vi ses där bland allt folk. Läste om ditt stackars öga, hoppas det är färdigläkt tills då, annras får du köra glamour hela vägen ut med stora svarta solisar ;-)



Ha en fortsatt skön kväll!



Kramar

2011-04-30 @ 22:12:11
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Malin & Prinsessan

Han har jobbat med taxi nu sedan vi flyttade hit i höstas. Skittider och skitbetalt! Haha. I Åre jobbade han som brandman och då var det helt okej med oregelbundna tider. Men nu jobbar han 5-6dagar i veckan och jobbar ofta 14/dag men får betalt som en fjortonårig sommararbetare... Så det ska bli SÅ skönt på måndag när han är välkommen tillbaka till sitt gamla jobb (gamla som i sex år sedan) med månd-fred, åttatimmarsdagar (sju på sommaren) och flextider + hyffsat betalt. GLAD mamma här, hihi :)



Långt inlägg nu, men hoppas du har en härlig lugn kväll!

Kram!

2011-04-30 @ 22:17:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Det där såg RIKTIGT skönt ut. Jag/vi ska börja vår sol- och bad-säsong nästa vecka. Ska bli skönt för jag kan ju inte komma likblek till Sverige i JUni.

Hälsningar

Yohanna

2011-04-30 @ 23:57:08
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

så härligt o ligga o sola :)

2011-05-01 @ 10:32:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

härligt att ligga o lapa sol! måste absolut spana in rosa arbetsbrallor! hihi



ha en fin 1:a maj!



kram

2011-05-01 @ 11:11:03
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ser verkligen skönt ut att ligga och sola. Vad gör du annars idag då?

2011-05-01 @ 14:38:12
URL: http://slipsens.se
Postat av: Sanna

Mysigt att sola här var det alldeles för kallt..

Solbrillorna är du ;)

KRAMISAR

2011-05-01 @ 20:55:33
URL: http://sannaslillasida.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: