Lite fredagsshopping...


En riktigt smarrig fika ingår liksom bara under en shoppingrunda :-)

Gudars, vad trött jag (ja, alla i familjen faktiskt) är just nu! Vi har varit på resande fot hela dagen - spanat in lite mellandagsrea (dock utan större resultat), bytt en julklapp, och fixat en del inför morgondagens festligheter. Man var ju inte direkt ensam vare sig på stan eller på Systemet...

Men nu är nog det mesta fixat tror jag - både vad gäller mat och kläder. Återigen, såå skönt att vi har valt att dela upp allt mellan oss i gänget - vi får nästan magkatarr bara av att tänka på att fixa nyårssupé för 8 vuxna och 5 barn... Kanske om något år eller så, men som lille C är just nu (lite wild & crazy), så räcker det gott och väl att ha mindre tillställning med kanske ytterligare en familj ;-)

Nu ska jag krypa ner i tv-soffan under en filt, och smutta på ett glas rött. Och så laddar vi för imorgon och årets festligaste fest - om ni frågar mig :-) Ha en mysig fredagkväll, kära bloggisar!

Kramar ♥



Tröja, sammetsshorts och strumpbyxor - H&M, Sammetskeps - Gekås,
Sjal - Veromoda, Armband - Snö of Sweden

Postat av: Ulla

wow vilken pudding du är!!

2011-12-30 @ 20:54:33
Postat av: Victoria

Det såg super smarrigt ut, mums! :)

2011-12-30 @ 21:37:45
URL: http://vickitas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: