6-månaderskalas och datastrul...

 
   Lille C fyllde alltså 6 månader igår, och fick en massa fina presenter som var goda att gnaga på :-)

Jodå, jag lever! Min frånvaro från bloggosfären har inte berott på något annat än en krånglande dator... Trist, men jag hoppas att det snart ska vara åtgärdat med ett nyinköpt modem. Snacka om att man är internetberoende i denna värld! Just nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna och gör ett snabbt inlägg. Vi skulle ju ändå betala räkningar och så. Som sagt, utan internet är man ganska handikappad...

Igår var det alltså exakt 6 månader sedan lillebror kom till vår familj. Tiden har gått så fort! Tänk vad mycket som har hänt i hans liv under detta halvår - en del tråkigheter, men mest fantastiska saker såklart! Det ville vi fira med ett litet halvårskalas med våra familjer, så vi bjöd hem dem på sopplunch och fika igår. Han (och givetvis även hans storebror) fick en massa fina presenter. Tusen tack ♥

Nu ska vi strax hämta O på dagis, och ikväll ska jag ha ett medelpass. Dagarna springer verkligen  iväg! Ha en fin dag, så hörs vi snart igen hoppas jag! Måndagskramar ♥

Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Vad skönt att höra att du/ni mår bra....ja tänk vad tiden går snabbt....!!

Tyckte nyss du berättade för oss att den låg en liten C i magen...:)

Kan vara skönt att "slippa" datorn ibland eller hur hihi...

Massor av kramar<3

2011-02-28 @ 13:52:29
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tiden går så fort. Att lillkillen redan blivit hela 6 månader. Tore blir idag 8 månader idag. Knasigt, var vi inte nyss och fick han?!

Kramar

2011-02-28 @ 14:13:13
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Annas inspiration

Grattis lille C på sexmånaders dagen,

oh jaaa det går väldigt fort!



Hörs snart igen hoppas jag

kramar

2011-02-28 @ 15:08:57
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Marie - Den Moderna Familjen

Grattis Charlie!



Tider rusar! Jag började läsa din fina blogg när du var gravid, och jag detsamma, och nu är din prins redan halvåret. Idag blev min Nils 4 månader och det känns som igår han ännu var ett frö i magen.



Kram

2011-02-28 @ 16:26:12
URL: http://www.modernafamiljen.se
Postat av: lena

Ja, oj vad tiden går.Charlie 6 månader o idag Sixten 8. Snart kommer jag o kollar pojkarnas framsteg.Ringer.

Moster

2011-02-28 @ 22:03:52
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

grattis i efterskott på 6-månaders dagen :-) kram

2011-03-01 @ 10:30:20
URL: http://onechicmama.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: