Min lille barnkalaskille...



O har redan bra koll på vad tjejer gillar - både vad det gällde presentinnehåll och inslagning! En Pippi Långstrump-cd och Hello Kitty-såpbubblor låg i paketet till kompisen. Prinsesstemat slog igenom även i godispåsen han fick med sig hem. När han själv ska ha kalas så blir det dock Spindelmannen på påsarna har han bestämt :-) Det sköna med hans dagiskompisar är, att trots att dom har ganska skilda intressen så leker dom nästan alltid jättebra tillsammans! Brukar era barn också ha kalas med både tjejer och killar?

Postat av: Nina

jo, mina barn har haft många kompisar av motsatt kön, fast numer så föredrar nog iaf Lucas helst att leka med killar, men har han ingen att leka med så funkar syrran och hennes kompisar bra åxå..



jennifer däremot är nog mycket som jag var när jag var liten, har haft mest killkompisar, men nu är det nog både och, men en av hennes bästa kompisar är kille..

2011-01-30 @ 19:43:27
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Erika

Låter kul & bra med kalas med både tjejer o killar tycker jag :-)

men minns att jag själv ville ha bara tjejkalas när jag blev lite äldre



kraam!

2011-01-30 @ 22:39:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Edvin har bara varit på kalas hos pojkar än så länge ... men förut var han "bästis" med en tjej. Nu har hon flyttat över till dagis, men han skulle nog inte ha något emot att vara på ett prinsesskalas där :)

Kram

2011-01-31 @ 07:34:57
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Alexander har haft kalar med blandade barn. Men sist så hade vi pirattema, något som jag trodde skulle locka både killar och tjejer, men tjejerna vägrade klä ut sig så det blev lite misslyckat. Redan i 3-års åldern så är flickorna prinsesstokiga och helvägrar på nåt annat. Alexander däremot klädde glatt ut sig till prinsessa när han var på (blandade barn även där) en av dessa tjejers födelsedagskalas.

I år vet jag inte hur jag ska göra...

Hälsningar

Yohanna

2011-01-31 @ 11:18:26
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Det är väl det som är så underbart att barnen oavsett kön och intressen leker tillsammans..mina tjejer har alltid lekt med både tjejer och killar och på alla kalas bjuder de båda könen...



Hur är det med lille C idag, tänkte på er i natt när jag var uppe med Astrid som också insjuknade i hög feber och hosta...



Kramar<3

2011-01-31 @ 15:01:03
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej raring!



Hur är det med er?

Kramar

2011-01-31 @ 17:06:57
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Grosir Baju Murah

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Jual Laptop

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Laptop

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: