Barnprogramsnostalgi på hög nivå!



Jag och O kollade på gamla barnprogram på Youtube häromdagen, vilken nostalgitripp! Ett av mina favoritprogram när jag var liten var "Ballongen spricker", någon mer än jag som minns det? När jag pratar med andra känns det som om det bara är jag som tittade på detta skruvade barnprogram från 70-talet! Inte konstigt att man blev lite störd kanske ;-) Vilka program minns ni från er barndom?

Postat av: CiliaH

Känner inte igen detta men det är kanske inte så konstigt för om det sändes 78 var jag bara två år :) En av mina favoriter var Urcellen Ellen men det är det inte heller någon som minns!



Kram

2011-06-30 @ 12:47:08
URL: http://ugglehuset.se
Postat av: Ulla

ahahaha..jo den tittade jag också på...=) så du är inte ensam! annars var det ju barbapappa, vilse i pannkakan, dr snuggles, babar bland många många andra...tack för nostalgitrippen!!



kram Ulla

2011-06-30 @ 18:03:12
Postat av: Ulla

tårtan.....professor Baltazar...kalles klätterträd..(absoluta favoriten)...från A till Ö...den vita stenen...kroppen...farbror frippes skafferi..



några till bara...du fick mig helt att balla ur här!=)

2011-06-30 @ 18:09:14
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ulla - Hihi, ja där fick jag allt igång dig, hihi! Åh, nu måste jag nog söka ännu mer på Youtube tror jag, fick massor av roliga flashbacks! Tur man har barn som man kan skylla på :-)

2011-06-30 @ 18:53:01
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: pillan

Jag känner igen det jätteväl blir nästan pirrig i magen;)

Jag och en kompis hade en sån där youtube barnprogram kväll för nåt år sedan! Minns du tex Det var en gång en Bacillen Ellen (heter nåt annat...)

Kram P

2011-06-30 @ 19:24:16
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Ulla

hahaha....inte behöver man väl ha barn att skylla på...=)

2011-06-30 @ 21:11:26
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Åh det var mitt favvoprogram också ....Kramar <3

2011-08-06 @ 21:45:27
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: