Tävlingen är avslutad!



Och vinnare av solskyddsprodukter från Apoliva blev Johanna
Ett stort grattis till dig - maila mig din adress så kommer vinsten på posten inom kort!

Tusen tack alla ni som har varit med och tävlat - jag fick på köpet en massa bra tips på vad som är
bra att packa med sig i väskan till stranden :-) Var nu rädda om er i solen i sommar!

Och tack till Blogg.se och Apoteket för att jag fick möjlighet att anordna den här fina tävlingen!

Postat av: Johanna

Hej!

Men du, så roligt! =) Tackar så mycket!

och det var kul att hitta en ny blogg att kika in på och vad roligt att du också gillar avanna!

mejlar dig mina uppgifter!

ha en superfin kväll!

2011-06-08 @ 22:16:58
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: