Onsdagshälsning från mitt lilla kaos...


Sluta fotografera nu, mamma, och ge mig en puss! :-)

Hallå bloggisar!
Tack för alla era kommentarer de senaste dagar, jag blir så glad! Det gör det hela såå mycket roligare att blogga när man har en tvåvägskommunikation med er läsare :-) Fortsätt så snälla ni!

Även idag har det gått i turbofart, och jag ska erkänna att jag är något stressad dessa dagar... Men jag ser ett slut på det, så då får man härda ut :-) Medan O var på dagis har jag slagit in barnens adventspaket. Tog sin lilla tid - särskilt med tanke på att lille C var riktigt nyfiken på vad jag höll på med! Under tiden lyssnade jag på skivan jag har bränt till kvällens styrkepass, och gick igenom alla övningarna inne i mitt huvud. Jodå, det går! Det är nog en yrkesskada kanske :-) Blir nog bra tror jag!

Nu ska jag strax gå och hämta lillprinsen på dagis, och sedan kommer min mamma hit och sällskapar oss resten av dagen. Vi ska bl.a. baka pepparkakor tillsammans, mysigt - och avstressande!

Ha en fin dag ♥

Postat av: Maria

Härligt med lite vardagskaos:-)

Låter mysig med pepparkaksbak tillsammans!



Kram Kram

2011-11-30 @ 16:08:37
URL: http://sagafia.se
Postat av: Hanna

Låter som en bra dag:)

2011-11-30 @ 17:38:41
URL: http://hannaj66.blogspot.com
Postat av: Anna Gustavsson

vilket pass det va!!TACK!!! kommer att kännas i morgon men det är väl så det ska vara!

kram kram

2011-11-30 @ 20:34:10
URL: http://www.g13.se
Postat av: Ulla

hihihihi...så söta kort....

2011-11-30 @ 20:42:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: