Smågalna dagar...


Barnen gör sig påminda även på jobbet. Idag hittade jag den här leksaksbilen i min väska... Det var väl någon av småkillarna som tyckte att mamma behövde något kul att sysselsätta sig med på bussen :-)

Gokväll på er!
Jisses, vad tiden springer i väg dessa dagar - hänger inte riktigt med i svängarna! Men så har jag ju å andra sidan varit själv med barnen nästan hela helgen, så jag ligger efter med vissa saker. Plus att jag har flera pass den här veckan på kvällstid = mindre tid för vardagsbestyr. Härliga galna vardag!

Jag har såå mycket att hålla reda på just nu, och tyvärr har jag en tendens att försöka lösa världsproblemen vid midnatt. Inte så bra... Ikväll måste jag påbörja projekt adventskalender. Jag kommer aldrig hinna slå in alla de små paketen annars! Kan säga att jag har en liten kille här hemma som räknar ner dagarna :-) Förutom det ska jag försöka hinna med att svänga ihop ett styrkepass till imorgon kväll. Tack och lov har jag en stor musik- och rörelsebank att hämta från, så det ska nog gå fint.

Men innan jag gör något annat ska jag ta en kvällsfika med familjen framför öppna spisen. Och jag ser fram emot en ledig dag imorgon, med ett mysig eftermiddagsbesök. Må så gott allihopa!

Kram ♥

Postat av: Gabriella

Ja.. här blåste så in i bomben men huset står som tur är kvar;-) Låter mysigt med kvällsfika, får jag nog också fixa nu! Ha en fin tisdagskväll. Kramar!

2011-11-29 @ 20:45:34
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: milla

Ja tänk att det lätt blir för många projekt på en gång. Det man kan trösta sig med är att alla har lika mycket tid, fast olika mycket att göra.

Lycka till med tiden och styrkepasset.

kram

2011-11-29 @ 21:08:19
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Skönt att höra att det finns fler Mammor som har ett galent tempo och många bollar i luften. Viktigt är nog att man stannar upp ibland och andas.....verkar som du kan det med :) Ta hand om dig och önskar dig en härlig vecka!

Linda

2011-11-30 @ 07:37:19
Postat av: Katrin

Oh vad fint du fått här inne, länge sen jag kikade in nu..

Haha, ja Leo brukar göra likadant, fast iof sig är det ganska mysigt när man väl hittar deras små saker i väskan ;)

2011-11-30 @ 10:35:58
URL: http://vardagenvar.se
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som du har fullt upp. Hoppas du inte känner dig för stressad, men du kanske fixar det där galant med en massa bollar i luften :). Är det roliga saker som man trivs med brukar det ju gå bra. Ta hand om dig! Kram

2011-11-30 @ 11:19:14
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: