Tävling i samarbete med Barnkalaset.se

 
Så här i augusti, när båda mina söner fyller år, känns det extra kul att anordna en riktig kalastävling! Den här gången är det i samarbete med Barnkalaset.se - en webbutik som har det mesta för ett roligt barnkalas. Nu har du som läsare chans att vinna ett valfritt kalaspaket med tallrikar, muggar och servetter. Att tävla är enkelt, och alla kan vara med:
  • Gilla Barnkalaset.seFacebook
  • Gå in på Barnkalaset.se och väl ut vilket tema du önskar
  • Skriv temat i en kommentar, samt en motivering till varför just du vill vinna
  • Glöm inte fylla i fälten med dina kontaktuppgifter
     
    Givetvis blir jag glad om du tipsar om tävlingen på Facebook eller i din blogg, men det är inget tvång. Tävlingen avslutas fredagen den 31 augusti kl. 23.59.
     
    Lycka till
     
    Ps: Redan nu så kan jag erbjuda mina läsare 15% rabatt på hela köpet (dock ej rabatterade produkter) om ni anger koden glamourmamman. Gäller till den 31 augusti.
     
     
    Jag beställde bl.a detta tårtoblat till O´s Ben 10-kalas. Superenkelt att använda!
Postat av: Lillkakan

Hej!!!
Har gillat på fb:0)
Jag skulle vilja ha om jag nu vinner ett händige manny kalas till min son som fyller tre och gillar denna figur och ala verktyg :0)
Ha en fin helg och jag hoppas på tur :0))

2012-08-25 @ 22:30:37
URL: http://lillkakan.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Om jag vann så skulle jag vilja överraska Albin med ett Angry Birds-Tema! Han älskar att spela Angry Birds och när vi var på Liseberg i sommras så vann han en angrybirds-fågel som är hans nya bästis! Han fyller 6 år i oktober.

2012-08-28 @ 06:53:02
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej, gillat på fejjan :-)
Om jag vann skulle min son som fyller 7 år i september ha ett Star Wars Tema på sitt kalas. Han och hans kompisar älskar allt som har med det att göra så det hade varit grymt kul att överraska vår stora kille med det :-)

2012-08-28 @ 15:02:57
Postat av: Jenny

Just ja, har ingen aktiv blogg men delade tävlingen på facebook :-)

2012-08-28 @ 15:03:54
Postat av: birgitmaria

Gillat på fb! Jag skulle defintivt välja Scooby Doo som tema, för båda mina tjejer älskar att se Scooby Doo! Och för att ett Scooby Doo kalas har vi inte haft än ;)
Länkade till tävlingen på min blogg :)

2012-08-28 @ 17:47:58
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag har gillat på fb! Så svårt att välja men eftersom det är pippi som är den stooora favoriten så får det bli pippi långstrump-tema. Min 2-åring skulle älska att få ha ett pippi-kalas =)

2012-08-30 @ 20:27:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: