Erbjudande från Happy Gift

Hur går det med julklappsinköpen?
 
Jag börjar känna mig smått stressad ska jag erkänna, och då känns det smidigt att kunna beställa från nätet. Vid flera tillfällen har jag använt mig av den snygga sidan happygift.se. Där finns massor av presenter i olika prisklasser och för olika tillfällen - dessutom i färdiga set om man så önskar.
 
Men det bästa av allt är nästan sättet de levereras på - alltid i lyxiga presentkartonger, fint inslagna med silkespapper, SizzlePak och breda sidenband. Jag kommer själv ihåg hur glad jag blev när jag fick ett sådant paket på posten förra året! Kanske vill du göra någon lika glad i jul?
 
Jag har lyckats ordna så att ni läsare får gratis frakt t.om på söndag 16/12 (ord. pris 49 kr) om paketen levereras med DHL. Använd bara rabattkoden "glamour" i webshoppen!
 
Happy shopping!
 
 
Postat av: Malins Blogg | Mamma Träning Mode

Vilken bra sida! Aldrig sett den innan men ska kika runt ordentligt nu, fanns ju massa fina presenter där :) Tack för tips vännen!

KRAM

2012-12-14 @ 09:57:43
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Hans

Jag vill nämna att det finns risk för att vissa produkter blir slutsålda! Verkar vara många som handlar julklappar.. 22 beställningar innan jag öppnade butiken (med andra ord, bemannade chatten) idag 07:00 . Nu är det tomteverkstad med presentinslagning hos Happy Gift :)
/Hans @ Happy Gift

2012-12-14 @ 10:07:20
URL: http://www.happygift.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: