(O)ordningen är återställd...

 
Ja, det märks att familjen är piggelin igen - och då tänker jag främst på barnen... Nu är det återigen fullt ös från morgon till kväll! Man får nästan bita sig i tungan när man skäller lite på dem ibland - med tanke på att man för bara några dagar sedan bara önskade att dom skulle leka och busa igen. 
 
Jag och själv med smågrabbarna idag också, men snodde åt mig en timma innan lunch då jag passade på att träna. Sedan har dagen ägnats åt att bada tills fötterna blir till russin, gå promenad till O´s is-ställen, baka muffins som inte föll någon i smaken, leka med Pokemon och Skylanders...
 
Nu börjar lugnet lägga sig här hemma, så jag ska tappa upp ett fotbad och ta mig ett glas vin. Visst känns det lite som fredag idag...? Nyårsblåsan är vald och jag är supertaggad att ta mig an årets sista dag! Tack ni som har orkat lämna en kommentar i förra inlägget - ska svara på varenda en!
 
Stor kram
Postat av: Ulla

gott att se att ni börjar få krafterna tillbaka....så du kan festa lite i morrn.. ;-) och gårdagens inlägg skrev jag inget på men ja du vet ju hur vi känner varann och att jag följt dig i alla år..även sånt som inte bloggats om ...=)

kram å gott nytt år!

2012-12-31 @ 00:53:54
Postat av: lena

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR ! önskar jag hela Er familj! Lena

2012-12-31 @ 13:27:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: