I mammas fotspår...

 
Gokväll kära läsare!
 
Hela 4 inlägg på en dag - inte illa va!? ;-) Har dock inte så mycket spännande att rapportera om - vi har mest varit hemma och fixat idag. Och städat undan sandlagret i hela huset, efter förra veckans alla strandbesök... Men det gör jag mer än gärna, bara man får fler sådana dagar!!  
 
Nu på kvällen har vi varit inne och gympat vid fästningen. Eftersom T skulle träna inomhus, tog jag med mig smågrabbarna. Gick hur bra som helst - lille C var nöjd med att titta på från vagnen, och O var själv med på nästan hela passet (kanske tack vare att hans tjejkompis också var med, hihi)! Jag hoppas att barnen kommer att gilla att röra på sig även när dom blir större. Och konstigt vore väl annars - med tanke på att dom har fått skumpa runt på mina träningspass, redan när dom låg i magen :-)
 
Kram på er
Postat av: Lena

Duktig kille :-) Såå skönt det är att träna med havet som bakgrund. Kände under passet att all löpning denna sommar gett resultat :-) Ha en fortsatt skön träningssommar!

2012-07-30 @ 23:51:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: