I regnbågens alla färger...

Mina killar är chockade över min samling, men jag tror att jag inte är "värst" bland alla tjejer :-)
 
Godmorgon tisdag!
 
Igår när vädret ändå var lite halvtrist, tog jag tag i städning av kylskåp och skafferi (det är ju helt galet vad man samlar på sig burkar och förpackningar!). Lika skönt varje gång man får lite struktur och ordning. Och här är min lilla nagellackssamling som gömde sig i kylskåpet :-) Idag har jag dock inte lust att ägna dagen åt att städa... Vi för se vad vi tar oss för - men något skoj hoppas jag det blir!
 
Ha en fin dag ♥
Postat av: Kristine-Mammans Dagbok

Håller sig nagellacken längre om de får stå i kylen?!
:)

2012-07-31 @ 12:02:29
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com
Postat av: Ulla

blev de chockade över den samlingen så hade de nog smällt av om de sett min....=)

2012-07-31 @ 13:58:47
Postat av: Popprinsessan

Hmm, min samling hade inte fått plats i kylskåpet... då hade vi fått kasta ut lite mat först :-)
Skönt med röjardagar, organiserar lite på barnens rum idag, och det känns så skönt när det är gjort.
Kram!

Postat av: Nettan

Hej. Har följt din blogg ett bra tag nu o gör det med mycket nöje kan jag säga. Har aldrig kommenterat tidigare men nu blev det dax. Man ska inte förvara nagellack i kylskåpet, fråga på vilken negelsalong som helst så får du det svaret.
Kram o tack för en bra blogg!
/Nettan

Svar: Hej! Jaså, jag har alltid hört det, men man lär sig alltid något nytt :-) Ha en bra dag!
Nina - Glamourmamman

2012-08-01 @ 09:21:36
Postat av: Nettan

Hej igen..
Det viktigaste när man målar naglarna är inte få lackkladd på gängorna på burken. De flesta drar av borsten uppepå så det blir lack över gängorna som kletar fast utanpå dom, o då får man inte på locket ordentligt o det i sin tur gör att lackat klibbar ihop o förstörs.(torkar)
Dra av borsten nere i halsen på burken o behåll bara lack på ena sidan av borsten när du lacker, mendet är viktigt att dra i halsen så lacket kan rinna ner i burken igen. Locket kan sättas på igen o det blir tätt o lacket är som nytt i flera år. Snurra bara flaskan så lacket blandas innan målning.
Jag har min lack i ett "vanligt" köksskåp där har de bott i snart 20år. Låt dina flytta också..
Kram Nettan

2012-08-01 @ 10:01:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: