Förra söndagen...

En liten kille med massor av fjärilar i magen
 
Godmorgon på er!
 
Tänk, vid den här tiden för exakt en vecka sedan, hade jag och O precis hoppat på Bloggbussen, som skulle ta oss med på en riktigt häftigt äventyr! Jag minns precis hur pirriga vi var i våra magar :-) Nu har det gått några dagar sedan vi kom hem, och vi har hunnit smälta alla intryck lite. Det är nog svårt att förstå hur det var, för den som inte var med. Hur mycket vi hann uppleva på dessa dagar!
 
Ni minns kanske att denna resa även innebar finalen av Sveriges bästa barnsligt skoj-bloggare. Om jag ska vara helt ärlig så tänkte jag inte så mycket på denna tävling under resan, och jag tror att många håller med mig. Jag har fortsatt blogga på ett sätt som känns "jag", och försökt att inte känna prestationsångest. Att få vara med under dessa dagar i Danmark, med min fina O, var en vinst i sig!
 
Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är över allt engagemang kring denna resa - alla gulliga reseledare från Stena Line, vår snälla busschaufför Ronny, Twingly, och såklart alla ni som har röstat på mig. Jag vet att O kommer att minnas detta för resten av livet - även om vi inte vinner titeln. Och jag själv också såklart, för ni anar inte hur många mysiga bloggvänner det finns där ute. Tack!
 
På återseende ♥
 
Några av alla härliga mammor! Maria, Christel (min roomie under resan), Camilla och jag
Postat av: Sanna

Låter helt underbart !!
Min lilltjej hade älskat att få åkt med bara mamma på en sån resa ;)
Ta hand om dig !!
Kram

2012-06-24 @ 09:40:40
URL: http://sockersanna.blogspot.com
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag håller med, den stora vinsten var att få komma iväg :) Man glömmer bort att det är en tävling :)

Kramar

2012-06-24 @ 19:22:31
URL: http://sagabus.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: