Frågestund hos Glamourmamman

Hallå alla mina fina läsare!
 
En härlig helg ligger framför mig! Så härlig och fullspäckad att jag knappt kommer att ha tid för bloggen :-) Jag tänkte därför köra en frågestund idag. Det har tillkommit en del nya läsare den senaste tiden, och kanske är det något ni funderar över och vill fråga om? Eller så är jag som en öppen bok :-)
 
Ja, självklart får ni gamla trogna läsare också fråga :-) Och kom gärna med förslag på vad ni vill läsa mer om! Givetvis finns det begränsningar på vad jag svarar på, men det förstår ni säkert själva, kloka som ni är :-) Jag svarar efter helgen! Ha nu en underbar lördag, det ska jag ha :-) Vi hörs snart igen!
 
Kramar ♥
 
 
Postat av: Lena

Love Tylösand :-) Ha en underbar helg <3

2012-06-30 @ 19:19:00
Postat av: Birgit

Det är ju nu jag ska komma på en riktigt bra fråga... men nej, jag har nog ingen. Jag gillar din blogg som den är, men jag läser gärna om din träning, lite mera kost kanske, annars är det bara kul att få kika in i din vardag! Tycker bloggar är ett fantastiskt påhitt :) Ha det gott!

2012-06-30 @ 22:00:25
URL: http://birgitz.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: