Godmorgon helgen!



Godmorgon på er!

Jag säger bara, wow för Anton Hysén i gårdagens avsnitt av Let´s Dance! Att en fotbollsspelare kan vara så rörlig! Kan bli en intressant säsong, även om många fick en ganska trög start ;-)

Just nu håller jag och småkillarna på att göra oss i ordning för denna lördag. Jag ska lämna dem hos farmor och farfar medan jag åker och spanar in den stora barnmarknaden i stan. Jag har faktiskt själv lämnat in ett gäng påsar som ni ser ;-) Ganska smidigt att inte själv behöva stå där och sälja och dividera med folk om priser. Bara att prissätta själv innan, och så tar arrangörerna 30% av intäkterna sedan. Det gick ju minst sagt trögt med försäljningen på loppisen jag var med på i höstas... Men den här är mycket större! Så nu håller jag tummar och tår för att jag inte gör åt med mer pengar än jag drar in ;-)

Ha en fin lördag ♥



Alla som kan gissa var jag jobbar, räck upp en hand ;-)

Postat av: Birgit

Vi såg oxå let's dance igår. Ett av tjejernas favoritprogram (mitt med). Ikväll såg vi Gladiatorerna - imponerande! Annars är det ju helg o vi tar det mest bara lugnt :) Ha det gott!

2012-03-31 @ 22:37:58
URL: http://birgitz.blogg.se/
Postat av: research papers

Having your morning as really great and fresh is the good blessing!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: