Happy Friday ♥

 
Top och jeans - Gekås, Skor - Din Sko, Halsband - Oxxo, Klocka - Jet Set
 
Hej vänner!
 
Vilken vecka det har varit! Känner mig fullkomligt dränerad på energi just nu, men ändå med en ganska skön känsla inombords. Nöjd och tillfreds liksom. Har haft galet mycket på gång hela veckan, men det mesta har fallit väl ut- och att man dessutom samarbetar med fantastiska kollegor gör det hela såå mycket enklare!
 
Kroppen är skönt mör efter träning och en god middag, och den jobbigaste uppgiften jag har ikväll blir att övertyga grabbarna om att Kristallengalan är bättre än Fångarna på fortet ;-) Kan Ullared få pris måntro? Ser fram emot en mysig kväll i soffan, och jag kommer att få sällskap med något jag sett fram emot hela veckan - en bit Marabou Saltlakrits :-)
 
Happy Friday ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: