Välkommen helgen!

Underbart att börja helgen med städat hem och blommor på bordet...
 
... den här gången byttes liljorna ut mot pampiga gladioler
 
Godmorgon på er!
 
 Har ni sovit gott? Jag vaknade av regnet strax efter 7, och vad mysigt det är att bara kunna ligga kvar en stund. Åt frukost med T innan han kröp (nästan bokstavligt talat) i säng - konstigt det där när man har en i familjen som är uppe och jobbar när en annan ligger och sover. C bara skrattade när T sa att att han skulle sova. "Näää, det är ju inte mörkt!!" ;-)
 
 Sedan smågrabbarna vaknade har det varit fullt ös - som vanligt. Så för att pappan i huset ska få sova ostört några timmar, tänkte vi dra in till stan. Jag ska träna och killarna får hälsa på en sväng hos farmor och farfar. Win win! Och ikväll vankas det något som jag har sett fram emot länge nu - kräftskiva! Och ni då, vad har ni för planer idag? Tell me!
 
Ha en härlig lördag ♥
Postat av: Jenny

Jag jobbar dag och sedan kväll imorgon, så jag har ju nästan ett dygns ledigt kan man ju säga, om man vill se det positivt. Men maken jobbar ikväll så jag blir ensam med barnen, så det blir stilla ;) Hoppas ni får en mysig kräftskiva.
Kram

2013-08-31 @ 09:35:55
URL: http://nockinocki.blogg.se
Postat av: Lena

Hejsan! Började dagen med ett marknadsbesök i Skällinge. Fick köpt lite saker :-) Fortsatte till Hidvi i Rolfstorp på fotokurs. Helt suveränt bra :-) Nu på väg till Öckerö för kräftor o snaps :-) Skall bli så gott :-) Ha en go helg❤

2013-08-31 @ 16:42:50
Postat av: birgitmaria

Idag har vi gjort stan och köpt hallmöbler! Vi hann inte med hälften av allt som stod på listan, men jag är nöjd ändå. Ikväll tar vi det lugnt! Jag "laddar" inför imorgon då jag ska träna igen efter denna förkylning!
Kräftskiva låter kul!

2013-08-31 @ 22:50:38
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: