Laddar för årets sista fest!

Gårdagens välkomsdrink var vit äppelglögg och mousserande vin, toppat med massor av is och klyftor av grönt äpple.
 
Hej kära läsare!
 
Då var vi inne på årets sista dag! Ska se om jag kan få till en årskrönika någon dag - alltid kul att kunna titta tillbaka och summera året. Men idag står årets sista fest på schemat - är jätteladdad att fira in 2014 med goda vänner!
 
Vet ni, jag har ju helt glömt av att uppmärksamma bloggens 5-årsdag! Igår var det exakt 5 år sedan jag lite nervöst skrev det första inlägget här - och snacka om att det har hänt grejer sedan dess - både i mitt liv, men även med bloggens framfart. Är så glad och tacksam för vad allt bloggandet har gett mig! Ni är ju en ganska stor skara som kikar in här varje dag. Det hade varit jättekul att ni lämnade en liten hälsning och berättade lite om er själva och hur ni hittade hit :-)
 
Nu ska jag ta tag i dagen! Mat ska förberedas inför kvällen, kläder ska strykas och naglar ska målas. Och dessutom tänkte jag hinna med en löparrunda. Får se vad tidsschemat säger :-) För er som inte hinner kika in mer idag, säger jag redan nu:
 
Gott Nytt År ♥
 
 
 
 
 
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ett stort GRATTIS till fem år! Hoppas ni får en underbart glittrande kväll! Många nyårs-kramar och ett riktigt Gott Nytt År

2013-12-31 @ 14:18:12
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej!
Har följt dig ett tag nu och hittade hit från "Towis".
Tycker att det är kul att läsa då vi har ganska så lika vardag och ungefär samma intressen.
Själv bor jag strax utanför Karlstad med min make och två små tjejer födda 2010 och 2012.
Jobbar på ett stort möbelvaruhus men drömmer om att få bli polis. Stöp på målsnöret när jag sökte förra gången till skolan men efter att ha fått goda omdömen så är det bara att söka igen, skam den som ger sig ;)

2014-01-02 @ 11:26:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: