Glamourmammans modevår 2013

 Jag lovade ju er en lista med mina val inför modevåren 2013. Så här kommer den!

♥ ♥ ♥

Stil:
Klassiskt och basic, men gärna med en twist - kvinnligt möter sportigt och rockigt

Färger: vitt, svart, gult, rosa, orange, pasteller, armygrönt

Mönster/material: leopard, randigt, blommigt, virkat, army, stjärnor, dödskallar, kors, peace, änglavingar
 

Lindex, BikBok, Scorett, Avanna, Pieces, Nelly

Överdelar: statement t-shirts, baseballtröjor, toppar med djurtryck, peplumtoppar, skjortor, kavaj

Nederdelar: jeans med slitningar/dragkedjedetaljer, jeggings (gärna mönstrade), långa kjolar, byxor i starka färger

Ytterplagg: Skinnjacka (gärna i färg), Camomönstrad jacka/kavaj, jeansjacka
 
Skor: Bruna ankelboots, converse, sportskor med kilklack, höga klackar i färg eller mönster
Scorett, Lindex, Nelly, Pieces, Topshop, Cocoo

Accessoarer: Ringar, armband, skärp (med detaljer), solglasögon, sjalar (djurmönstrat/army/dödskallar/blommigt)

På jobbet: Tröja/skjorta, jeans, ankelboots, accessoarer efter humör 

På fest: Oversize top/blus, svarta skinny jeans, höga klackar, röda läppar

Tre saker på önskelistan: Please jeans, camomönstrad jacka, peplumtop
 
♥ ♥ ♥
 
Hur ser din modelista ut för våren 2013?
 
 
Postat av: Pillan

Mycket fint du hittat! Jag är på jakt efter en ny skinnjacka gärna brun el beige. Nya converse vita (då filippa förvandlat mina till grå...) snygga linnen och nya chinos

Trevlig kväll!

2013-02-28 @ 18:25:07
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Tina

Gahhhh så mycket snyggt man vill ha. Din tröja i förra inlägget är grymt läcker. Skönt att ni mår bättre. Kramisar Tina

2013-02-28 @ 20:03:39
URL: http://home2tiny.blogspot.com
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jag skulle i stort sett kunna skriva under på din lista! Mitt i prick!! :)

Kramar

2013-02-28 @ 21:10:47
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: