This or that - här kommer svaren!

Sommar eller vinter
Ingen som helst tvekan där, men det har ni säkert anat ;-)

Kjol eller byxor
Hade det stått mellan klänning och byxor hade valet varit svårare...

Slapp fredag eller tränings fredag
Helst både och såklart ;-) Men fredagar är fredagar!

Hav eller pool (på semester utomlands)
Hmm, svårt... Beror på var man är. I Thailand är valet superenkelt!

Riktig solbränna eller BUS
Riktigt solbränna är snyggare såklart, men funkar ju inte i längden

Julafton eller nyårsafton
Nyårsafton är mer avslappnad tycker jag, inte så upptrissad

Kärlek eller vänskap
Hjälp, vad svårt!! Här kan jag nog faktiskt inte ta ställning...

Ensamhet eller tvåsamhet
Jag älskar egentid, men man tröttnar ju på det också efter ett tag ;-)

Film eller bok
Egentligen böcker, men just nu passar filmer bättre in i mitt liv
 
H&M eller Lindex
Ingen har väl missat att jag är ett stort H&M-fan ;-)

Nätshoppa eller stadsshoppa
 Att gå omkring i butikerna och klämma och känna är ändå roligare :-)
 
Tulpaner eller rosor?
Ingen tvekan här - jag älskar tulpaner!!

Mjölkchoklad eller mörk choklad?
Jag "borde" väl säga mörk choklad, men söt mjölkchoklad är så gott!!

P3 eller reklamradio?
Lyssnar nästan uteslutande på P3 - gillar särskilt "Christer i P3"

Fredag eller lördag?
På lördagen har man varvat ner lite, så då känner man sig mer harmonisk :-)

Förrätt eller efterrätt?
Lätt som en plätt -  jag älskar förrätter!
 
Det var alla frågorna! Var det något som överraskade er? :-)
 
Här vinner helt klart havet före poolen! Bild: Fritidsresor (Kao Lak)
Postat av: pillan

Nää inget överraskande... känns som jag "känner" dej!!

Kram P

2013-01-17 @ 15:33:37
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Popprinsessan

Kul!
Kram!

Postat av: birgitmaria

Men visst är det så, att marabou ljus mjölkchoklad slår all annan mörk, lyxig, nyttig choklad, när man ska välja ;-)

2013-01-18 @ 09:56:10
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Fru H

Tack för svaren! Nä, inte många överraskningar. Skulle vara att jag trodde du föredrog kjol (och klänning) framför byxor! Många av mina svar är identiska med dina oxå hihi förutom att jag föredrar kjol, gillar fredag och julafton bäst! Och så är jag en efterrättsnörd oxå eftersom jag (tyvärr) är en sucker för sötsaker....

2013-01-18 @ 10:29:08
Postat av: Fru H

Tack för svaren! Nä, inte många överraskningar. Skulle vara att jag trodde du föredrog kjol (och klänning) framför byxor! Många av mina svar är identiska med dina oxå hihi förutom att jag föredrar kjol, gillar fredag och julafton bäst! Och så är jag en efterrättsnörd oxå eftersom jag (tyvärr) är en sucker för sötsaker....

2013-01-18 @ 10:29:10
Postat av: Kaffemorsan

Oj vilket roligt inlägg, få man låna ideén alltså inte svaren utan konceptet=)?

Svar: Självklart :-)
Nina - Glamourmamman



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: