Top-10 i barnsligt skoj i Danmark

Hallå igen!
 
Det börjar bli dags att summera äventyret med Bloggbussen13. Lite kul nu när man har varit hemma och landat några dagar, och alla intryck börjar falla på plats. Det har varit så mysigt att sitta och prata om allt vi har varit med om i Danmark, och igår bad jag O lista sin top-10. Vad har varit barnsligt skoj för honom? Här är listan - utan inbördes ordning :-)
 
1. När vi åkte Viking River Splash och blev blöt på tröjorna
2. Starwarsgubben i entrén på Hotel Legoland
3. Den varma bubbelpoolen på Lalandia
4. Mjukglassarna man fick överallt!
5. Att äta nutella på frukostmackan
6. Vågbassängen på Lalandia
7. Bajshögen på Givskud Zoo
 
 
8. Chokladfontänen på Il Bambino
9. Legogubben med en upp-och-nervänd toastol
10. Middagen på Hotel Legoland
Visst är det underbart att höra om resan ur ett barns synvinkel! Inte alltid samma saker man fokuserar på :-) Och jag har sagt det förr - att resa med barn är fantastiskt! Inte alltid så smidigt, men att uppleva ett resemål genom ett barns ögon ger ett sådant mervärde. Så lova mig att ni vågar ge er ut och uppleva världen tillsammans med era kids!
 
Jag och O vill återigen tacka Stena Line för dessa fantastiska dagar i Danmark (vi har redan planer på att göra en semestertripp dit tillsammans med resten av familjen i sommar). Tusen tack!!
 
På återseende ♥
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Ett stort stort grattis! :) Många kramar carina

2013-06-19 @ 20:00:14
URL: http://carinasnilssons.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: