Vi vann!

Vi vann!
 
Jag kan knappt tro att det är sant - jag och O vann titeln Sveriges barnsligaste bloggare 2013! Fick uppriktigt sagt en liten chock igår eftermiddag, när Ylva från Stena Line ringde och berättade den glada nyheten. Jag var så glad och tacksam att återigen ha kommit med på Bloggbussen13, och att ha fått ge O ett fantastiskt äventyr i Danmark även i år. Att resan med Bloggbussen dessutom var en tävling i sig, har inte varit på direkta fokus när jag har bloggat om våra upplevelser. Men ni anar inte hur lycklig jag är!! För att inte tala om hur glad O är :-) Det här är juryns motivering:
 
 
"Glamourmamman visar på ett kreativt och humoristiskt sätt upp resan med Bloggbussen13 ur sitt barns ögon.
Från första inlägget till den sista summeringen är det O som står i centrum vilket gör Glamourmamman till
Sveriges barnsligaste bloggare 2013"
 
Blir alldeles tårögd av lycka när jag förstår innebörden av denna vinst - förutom den hedrande titeln. Titeln Sveriges barnsligaste bloggare 2013 innebär ännu en resa till Danmark - och den här gången får vi ta med oss resten av familjen också! Nordjylland - here we come! Det känns fantastiskt att kunna ge även lillebror C ett äventyr i sommar - särskilt med tanke på att han var så ledsen när vi åkte den där söndagmorgonen för ett par veckor sedan. Det värmer mitt mammahjärta ♥ Så återigen - tusen tack till Stena Line, för att ni valde ut just mig och min blogg som vinnare!
 
Varma kramar ♥
 
 
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Grattis till vinsten. Var svårt att inget säga till dig igår när jag fick reda på det av Ylva ;). Men nu så. Stort grattis till denna fantastiska vinst. Man är lite smått avis ;).

Svar: Hihi, ja jag förstod att du också visste redan igår ;-) Tack, vi är sååå glada hela familjen!!
Kram Nina

Ps: Och grattis till hederspriset - det är du såå värd!!
Nina - Glamourmamman

2013-06-19 @ 13:28:45
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Maria

Ett jätte grattis till Er!! Det är ni verkligen värda och jag är så glad för eran skull :)

Kram kram

2013-06-19 @ 14:08:13
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Ingvor

Grattis.

2013-06-19 @ 14:09:21
Postat av: Ylva Vitorovic

Trevlig resa! :) /ylva.

2013-06-19 @ 15:06:01
URL: http://blogg.stenaline.se
Postat av: Popprinsessan

Stort grattis från både L & mig! Vi är båda glada för er skull 💕 Kramar

Postat av: Sandra

Ett stort jättegrattis till er!!! Ni är så värda detta, hoppas att ni får en underbar resa! Massor av kramar!

2013-06-19 @ 19:19:56
URL: http://www.ettlivvidhavet.se
Postat av: Ulla

åh va roligt...stort grattis till er bägge...och till hela familjen ....kram kram från mig!

2013-06-19 @ 19:54:17
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Tack till dig med. Nu har jag lagt till dig på bloglovin så vi kan följa er när ni åker på vinnarresan, lät som super roliga destinationer :-D

2013-06-19 @ 19:55:29
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Fru H

Åh vad roligt! En semester hela familjen låter mysigt. Eftersom T jobbar så mycket helger när man annars kan hitta på saker känns det extra kul att ni vann. Stort grattis!!!

2013-06-19 @ 20:53:01
Postat av: birgitmaria

Så roligt!! Grattis :-)

2013-06-20 @ 10:38:38
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Miss Agda- Småbarnsliv o Endorfiner

Roligt! Grattis!

2013-06-27 @ 23:08:58
URL: http://missagda.se
Postat av: Lycklig mormor

Grattis o hoppas ni får en super kul resa kram;;))

2013-06-29 @ 16:43:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: