Mot Fitnessfestivalen!

 
Godmorgon vänner!
 
Kikar in en snabbis till er så här på morgonkvisten. Här blev det minsann ingen sovmorgon denna lördag - men det gör inget, för idag har jag en fullspäckad och inspirerande dag framför mig! Jag och en kollega ska nämligen till Fitnessfestivalen i Göteborg. Ska bli jättekul, och jag ser fram emot att träffa en massa leverantörer, lyssna på intressanta föreläsare, vara med på något träningspass - och vem vet, kanske springa på någon av mina favoritträningsbloggare :-) Någon av er läsare som ska dit i helgen? Vi kanske ses! Nej, nu måste jag rusa, men jag finns på Instagram under dagen!
 
Ha en härlig lördag ♥
 
 
Postat av: Mia

Hoppas du får en riktigt roligt dag och hittar många nya idéer till träning som vi kan få läsa om i bloggen senare, trevlig helg:))

2013-11-30 @ 08:14:31
Postat av: klotter-jaana

Hoppas du haft det bra på festivalen. En ledare från vår förening är där nere. Och verkar ha det bra. :)

2013-11-30 @ 13:41:36
URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: Camilla

Åh vad kul, den hade jag också gärna besökt om den var närmare Karlstad.

2013-11-30 @ 15:14:32
Postat av: Jenny

Hoppas ni får trevligt och inspirerande där. Kram

2013-11-30 @ 17:22:41
URL: http://nockinocki.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: