Dagens Mama på stan...

 
 
Top - H&M, Kofta - Gina Tricot, Jeans - Levis

Gokväll!
 
Sådär ja, då fick man knött in en hel del även denna lediga dag. Har precis kommit hem från kvällens pass - Funktionell styrka - som jag leder vissa onsdagar. Trots (eller kanske tack vare) att det är höstlov, så var galet mycket folk idag! Kvinnor män, unga och äldre, i en skön blandning! Dom fick känna på stationsövningar med både burpees med hantlar, rullande kålmasken, och ett och annat grodhopp. Svettigt, jobbigt, roligt, och med en härlig stämning!
 
Tidigare idag var jag och smågrabbarna på stan en sväng. Huvudsyftet var att gå på bio och se filmen Turbo - förövrigt en klart sevärd film, även för vuxna! Men vi hann även med en sväng på Gallerian, för att spana in H&M, BR och andra viktiga butiker :-) Lindex sålde förresten ut sina rea-accessoarer - ta 2, betala för 1. Där kan man göra fynd alltså! Nej, nu ska jag varva ner i soffan innan sängdags, och kolla på veckans avsnitt av "Halvvägs till himlen". Vi hörs mer imorgon!
 
Natti natti ♥
Postat av: Hanna

Jag har oxå varit o sett Turbo idag med mina barn.
Mysigt med bio.

2013-10-30 @ 21:00:38
Postat av: Erika

Vilken fin leopard top! Turbo har min son tjatat om att få se :) blir nog ett biobesök i veckan.

2013-11-05 @ 11:06:59
URL: http://erikacao.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: