Att fira två födelsedagar - fast på olika sätt...

Godmorgon på er!
 
Ännu en ljuvlig sovmorgon då man vaknar av solstrålar som letar sig in i sovrummet. Ni har säkert förstått att jag är en person som liksom vaknar upp ur sin vinterdvala så här års. Egentligen borde jag nog vara bosatt någon annanstans i världen - en varmare plats - åtminstone den mörka och kalla delen av året... Jag älskar verkligen sol och värme!
 
 
 
Igår kväll satt vi och drömde oss bort bland gamla semesterfoton, och var tvungen att kika extra noga på dem från förra årets resa till Gran Canaria. En resa vi gjorde tillsammans med mannens familj, för att fira svärfars 60-årsdag. Bilderna är exakt ett år gamla, och tagna på hans födelsedag den andra dagen i Playa del Ingles. En dag som inleddes med en löparrunda på stranden, och där jag sedan kom hem och möttes av två små nybadade killar som myste i sängen. Och sedan blev det såklart firande av 60-åringen - med brunch och bubbel på balkongen, innan stranden väntade.
 
 
Så, som i förstår ska svärfar firas även idag - dock inte i samma värme som för exakt ett år sedan, men sol och ljumma vårvindar funkar bra det också :-) Den 21 april är en speciell dag för mig på andra sätt också... Det är nämligen inte bara svärfar som fyller år - det är även en av mina bröders födelsedag. Men tyvärr kan jag inte fira honom på samma sätt - och har inte kunnat göra på många år nu... Tankarna finns dock hos honom lite extra mycket just idag.
 
 
Nu ska jag njuta av denna sista helgdag innan vardagen tar vid igen imorgon. Var rädd om dig själv och dina nära - allt kan förändras på ett ögonblick, och du vet aldrig hur länge dom finns i din närhet...På återseende!
 
Varma kramar ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: