Påsken lever kvar...

 
Japp, påsken lever kvar även idag - i varje fall när det gäller den gula färgen :-)
 
 
Blus - H&M, Byxor -Gekås, Kofta - Gina Tricot, Kilklackar - Din Sko
 
 
 Gokväll vänner!
 
Har ni haft en bra måndagstisdag? Det har varit väldigt mycket måndag idag måste jag erkänna - tror att många har haft lite "första-arbetsdagen-efter-sommarsemestern-känsla"- så det är en ren bonus att jag är ledig imorgon igen :-)
.
Jag hade egentligen tänkt skriva ett längre inlägg om mitt jobb, eftersom jag har fått en del frågor om det, men det får bli en annan dag. Fick tyvärr ett trist besked av en vän, som har en nära anhörig som drabbats av den fasansfulla sjukdomen cancer. Känner sådan skräck kring denna sjukdom - trots att många botas nuförtiden. Men tyvärr verkar fallet inte vara så för den här personen... Och det gör så ont i mig när jag ser att dom i min närhet lider. Fuck cancer! 
 
Oj, det blev visst lite ledsamt ikväll, trots att jag egentligen har haft en bra dag. Men livet tar sina tvära kast... Vet tyvärr av egen erfarenhet - och som jag skrev i inlägget igår - att livet är skört och ska levas här och nu. Glöm aldrig det!
 
Varma kramar ♥
Postat av: anna några hus ner

💕😙

2014-04-22 @ 20:50:30
Postat av: Karro

Fruktansvärd sjukdom;0(.

Yes jag har magkatarr, men den brukar kännas annorlunda. Inte hunger, annars hade ju det varit lätt åtgärdat;0).
Brukar oftast sluta i att jag kräks och sedan är det bra i ett par veckor, tills det dyker upp igen.
Kram fina

2014-04-22 @ 21:47:00
URL: http://livskraft1.blogspot.se
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Usch för den där sjukdomen. Ren skräck att tänka på!
Supersnyggt med gula brallor!!
Matjessilltårtan passar kanon till midsommar :-D

Kram

2014-04-22 @ 21:52:24
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Home2tiny

Fuck cancer, hatar denna avskyvärda sjukdom som alla mer eller mindre blir drabbade av på ett eller annat sätt.
Men jag älskar dina gula byxor som piggar upp o gör en glad. Snygg som alltid vännen. Kramisar Tina

2014-04-22 @ 22:34:50
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Annika

Så läcker du är i den outfiten. Inte alla som skulle padda i den. Kram

2014-04-22 @ 23:04:39
URL: http://www.jeansfashion.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: