Påskens första fest

 
Gårdagens värdinnegåva gick i rosa - och rosévinet bara måste ni testa om ni inte redan gjort det!
 
 
Godmorgon världen!
 
 Här sitter jag i ottan med en kopp kaffe, och väntar på att resten av familjen ska vakna. Som vanligt :-) Förstår inte varför jag inte kan sova riktigt länge när jag väl får?! Näväl, antagligen är jag väl utsövd - och när jag i vanligta fall går upp innan kl. 5, så får ju 7.30 räknas som värsta sovmorgonen - trots festligheter dagen innan ;-) Vi hade det såå mysigt hemma hos min vän C och hennes lilla familj - massor av god mat, och barnen var smått höga på socker i slutet av kvällen :-) Tack ♥
 
Kvällens värdinnegåva var en skål med påskgodis till hennes fina små tjejer, och en flaska rosé till mamman. Jag tror att jag har tipsat om detta vin tidigare, men det tål att upprepas. Funkar riktigt bra till grillad lax eller Caesarsallad, men lika bra som sällskapsvin på balkongen en sommarkväl (ja, inne också såklart, hihi)l. Något vin utomhus blir det nog inte idag, för tyvärr är det grått och regnigt... En dag för städning tror jag minsann. Ja, innan det är dags att göra sig redo för nästa fest :-)
 
På återseende ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: