Påskfika - med huset fullt av grabbar!

 
Det här är väl en riktig nostalgibakelse så här i påsktider :-)
 
 
Men inte desto mindre god för det - särskilt inte med den lilla "citrustwist" jag fick till! 
 
 
Hallå igen!
 
Jag har haft huset fullt av killar idag - allt från barnen och deras kompisar, till snälla farfar/svärfar som har hjälpt oss med att köra bort ris i trädgården. Så idag har det blivit ett par fikor - den senaste med de här klassiska påskbakelserna. Var säkert 15 år sedan jag gjorde dem själv senast, och jag hade nästan glömt hur barnsligt gott det blir :-) Med en färdig rulltårta går det ju dessutom på ett kick! Jag slängde i ett par matskedar lemoncurd i grädden - supersmarrigt!
 
På återseende ♥
 
Ps: Fler påskrecept är på G i dagarna - bl.a. en fantastisk dessert - så håll utkik!
Postat av: Mari

Hej!
Jag vill bara tack för tipset om halsbandet från PUSS. Har precis varit inne och beställt ett till min dotter, hon avslutar nu andra året på gymnasiet, vårdprogramet i Varberg och vill bli sjuksköterska. Jag har gått och funderat vad jag ska hitta på när hon nu fyller 18 och dessutom varit så duktig i studierna. Och där kommer du in, Tack!
Hoppas du och din familj får en skön påsk
Hälsningar Mari

Svar: Hej Mari! Vad kul att höra att du blev nöjd med tipset - hoppas att din dotter blir riktigt nöjd med det!
Kram & Glad Påsk!
Nina - Glamourmamman

2014-04-16 @ 18:19:38
Postat av: birgitmaria

Håller med, enkelt och gott! Glad påsk :-)

2014-04-17 @ 04:36:55
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: