Valborgsmorgon...

 
Godmorgon vänner!
 
Bilden skvallrar om en lugn och harmonisk morgon, men så var icke fallet... Nej, jag lyckades av någon konstig anledning sabba mina bananpannkakor, som jag sett fram emot att äta med färska jordgubbar och kvarg med vaniljpulver (ja, ni hör ju så gott!) -  och fick därför stressa fram en annan frukost. Tack och lov för färdigkokta ägg på lut i kylskåpet ;-)
 
Så det ser ut som hej-kom-och-hjälp hemma efter min framfart i morse, och jag undrar vad killarna kommer att säga när dom vaknar... Men bloggnörd som man är, så hann jag ändå ta ett foto på min alternativa frukost ;-) Och jag får ta igen läsningen av den ovanligt tjocka morgontidningen lite senare, för nu vankas 4 timmars jobb innan långledigheten!
 
Ha en fin dag ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: