Vingar och snor...

 
Änglavingar på ryggen - tycker det är såå fint! Tröjan är köpt på KappAhl, men förra säsongen.
 
 
 Hej vänner!
 
 En lite trött bloggerska här idag - misstänker att minstingen i huset har fört över en del av sina förkylningsbacillusker till sin mamma... Var (peppar, peppar) längesedan jag var förkyld nu, så det vore väl nästan konstigt om man inte blev smittad. Jag menar, en 3-åring är ju ÖVERALLT - och behöver snytas stup i kvarten. Snor och glamour ;-)
 
Så min planerade löparrunda fick stryka på foten ikväll - måste liksom vara piggelin i påsk - så istället blev det en solig powerwalk på slingan. Hoppas kunna köra på fullt ut på morgondagens påsk-HIT på jobbet istället - taggad till tusen! Nähä hörrni, nu är det dags att fortsätta planeringen inför helgens alla fester - jag har ju liksom 4 outfits att fixa :-)
 
Trevlig kväll ♥
 
Postat av: Aida

Snyggt! :)

2014-04-17 @ 08:24:42
URL: http://www.aidal.se
Postat av: Junitjej

Vilken snygg tröja!!

2014-04-18 @ 08:34:40
URL: http://www.junitjejen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: