Dagens barnkalasmamma...

 
Blev kläder med lite klös i idag när jag skulle samordna ett litet barnkalas...
 
 
Top med spets - H&M, Byxor - Gekås
 
 
 
Hej vänner!
 
Haha, jag trodde i min enfald att jag skulle vara superpigg efter dagens barnkalas - jag menar, jag slapp ju fixa mat, städning, godispåsar, lekar... Men nix, både jag och hans klasskompis föräldrar var ganska trötta efter dessa timmar på Lekstugan ;-) Beundrar verkligen människor (t.ex. förskolelärare) som orkar jobba i detta ständiga sorl hela dagarna! Men strunt samma om jag är lite sliten - huvudsaken är att O hade ett toppenkalas. Nu kör vi lördagkväll!
 
Varma kramar!
 
Postat av: Erika

Toppen var riktigt fin!

2014-09-01 @ 08:29:41
URL: http://erikacao.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: