Friday Workout

 
 
Hallå igen!
 
Fredag - hur underbart låter inte det på en skala!?! Dessutom ligger en härlig kalashelg framför mig :-)
 
Idag är det en riktig skrivbordsdag på jobbet (tack och lov för höj- och sänkbart bord!), så jag ser verkligen fram emot att avsluta i gymmet sedan. Det tuffa ryggpasset står på schemat - riktigt pepp på att se vad kroppen orkar idag! Min ena träningshandske är fortfarande spårlöst borta, så idag fick mina löparhandskar följa med istället. Återstår att se hur greppvänliga dom är, men förhoppningsvis minimerar jag valkar och ömma handflator lite... Även om jag kör tungt och ganska otypiskt "kvinnliga" övningar, så känner jag mig riktigt tjejig på just den fåfänga saken ;-)
 
Så, vad tränar ni idag? Om ni inte redan har upptäckt tjusningen med fredagsfys före fredagsmys - så testa!
 
Happy Friday!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: