Mellan regnskurarna...

 
 
Hallå igen!
 
Det var det onsdag och ledig dag för min del. Det regnar utanför fönstret - idag igen... Men jag är tacksam att vi inte har drabbats av samma höga vattenflöden som längre söderut i Halland... Att få källaren översvämmad är ju inget drömscenario direkt. Jag bjuder i varje fall på en dagens, som är tagen mellan regnskurarna tidigare imorse. Känns fortfarande ganska ovant att ha jacka på sig... Men jag antar att det bara är att vänja sig vid höstlooken.
 
 
Omlottkänning - Gina Tricot (gammal), Jacka - Gekås
 

Jag och lille C myser själva här hemma, och det är just nu riktigt lugnt och skönt. Ganska lyxigt att få ha dessa timmar på tu man hand, då O är i skolan. Vi pratade om det på jobbet igår, att ETT barn är typ inget barn ;-) Jag undrar dock om jag har tagit mig vatten över huvudet idag... Har dragit igång en massa olika projekt samtidigt - tvätt, städa ur skafferiet, byta sängkläder och baka bullar... Får se om jag är ett ras ikväll ;-) Nej, nu ska jag och miniprinsen baka ut bullarna!
 
På återseende!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: