Orange is the new black

 
 
 
Även om jag ofta bär svart, så måste jag erkänna att jag älskar färg också!
 
 
 Omlottlinne och jeans - H&M, Halsband - Ur&Penn, Armband - Edblad
 
 
 
Gokväll vänner!
 
Ja, tydligen är "orange the new black" - i varje fall idag. Och jag måste erkänna att jag gillar den färgen mer och mer . Toppen fyndade jag på H&M igår, och den matchar verkligen mitt nya läppstift jag köpte förra veckan - och även nagellacket "Orange Attack" från Maybelline. Kanske kan bli höstens färg i min - annars ganska svarta - garderob. 
 
Annars då? Jo, det har varit en bra torsdag. Avslutade dessutom arbetsdagen på bästa sätt - med ett step-pass tillsammans med ett grymt gäng. Ny koreografi till nästa vecka tänkte jag  - någon som har några sköna moves på lager? ;-) Nej, nu ska jag ta tag i största högen med stryktvätt... Men med en stor kopp kaffe ska nog det också ordna sig ;-)
 
På återseende!
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Snyggt till svart!

Ska göra mig en kaffe även jag för att orka med tvätten som just nu är klar i torktumlaren.
Är torsdag kväll en officiell tvättkväll måntro...?

Kram

2014-08-28 @ 19:27:09
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: